Aktivace hadí síly – kundalini

Když se mi aktivovala hadí síla, zvaná též kundalini, neměla jsem potuchy, co se se mnou děje.

Stalo se to někdy koncem listopadu 2012, meditovala jsem těsně před spaním tak, jak to dělám téměř každý den. Prý meditace před usínáním není vhodná, já to tak dělám intuitivně, nikde jsem nic nevyčetla.
Každý den před spaním děkuji za vše, co přišlo, přijímám co ještě není přijaté, žádám o odpuštění, odpouštím těm, kteří mě ublížili a ladím se na vesmír.

Většinou to končí tím, že mi příjemně brní celé tělo, cítívám teplo na temeni hlavy a brnění projíždí celým tělem. Někdy silněji, někdy pomaleji, někdy pár sekund, někdy déle. Taky se mi stává, že pokud jsem hodně unavená, prostě jen usnu a to “brnění” mě vzbudí.

Ten den jsem usnula. Měla jsem zvláštní – barevný a živý sen. Byla jsem na zvláštních místech, krásné a honosné domy, bohatí lidé a já směla být v místech, kam bych se jinak nedostala. Bylo tam i moře, vše bylo dokonalé….až příliš. Po svém boku jsem cítila “průvodce”. Jako by mi vysvětloval, kde jsem a co se děje, že tam jednou budu taky, teď jsem tu “jen na návštěvě”. Chtěla jsem vědět víc, ale on mi říkal, že ještě nepřišel můj čas…byla jsem trochu smutná ale doufala jsem, že můj čas přijde brzy. On se chvíli rozmýšlel, pak řekl no co, tak to zkusíme, myslím, že to nevyjde, ale co…

Ležela jsem na lehátku, připomínalo mi masážní. Cítila jsem tlak v oblasti kostrče. Bylo to opravdu hodně silné a tlačilo se to směrem nahoru. Nakonec jsem cítila pevný tlak v oblasti zátylku, ještě to nebyla bolest, ale bylo to opravdu silné. Celé tělo mi vibrovalo a průvodce mě bral “na zvláštní cestu”, odehrávalo se to v obrovské rychlosti, viděla jsem zvláštní geometrické obrazce. Vůbec jsem tomu nerozuměla a ta rychlost a tlak…to všechno….začala jsem cítit nevolnost v oblasti žaludku. Bylo mi fyzicky špatně.

V té chvíli mi došlo, co průvodce myslel tím, že nejsem připravená. Byl to strach, kdo způsobil nevolnost. Strach, kterého jsem se bála. Cítila jsem, že průvodce čeká, jestli se vyrovnám nebo ne…dával mi šanci se vzchopit…Bylo mi na zvracení… To už jsem byla několik minut vzhůru, věděla jsem, že nespím, průvodce “stál” vedle mě jakoby vzadu za mnou a čekal…Mé tělo stále brnělo, cítila jsem ten tlak…Celé mé tělo bylo v silné vibraci, chvílemi se dostavovaly zvláštní křeče…otevřela jsem oči, abych se ujistila, že nespím….Měla jsem oči dokořán, ležela v posteli, stále se třepala jak ratlík…a stále jsem viděla ty obrazce. Posadila jsem se v posteli, obrazce stále jely, vibrace se stávaly slabšími a slabšími….

Cítila jsem, že se tam můžu vrátit…ale taky jsem cítila že tentokrát to nedám. Rozsvítila jsem si lampu, asi 5 minut seděla…byla jsem nabušená energií. Nevzpomínám si kolik bylo hodin, ale všude bylo velké ticho a tma…po chvíli jsem si opět lehla a ladila se zpět na vesmír a vibrace byly obnoveny, ale už ne na stejnou hodnotu. Průvodce mi sdělil, že to už dnes nezvládnu. Bylo mi to jasné.

Ten den jsem zjistila, co je hadí síla. Moje komunikace s průvodcem probíhala v myšlenkách, telepaticky. Bylo mi dovoleno uvidět malinkaté procento z toho, čeho je každá lidská bytost schopná. Něco jako “malá ochutnávka”….

Strach je pro nás obrovská brzda. Pokud se ho bojíme, držíme ho od sebe a jsme to my, kdo je oddělený od jednoty.

Jak zpracovat strach? Jediná cesta, kterou jsem našla, je přijmout ho. Dovolit mu být, přijmout ho, nechat ho projít tělem jako vlnu, procítit ho, poděkovat mu za to, že tu byl a rozloučit se s ním.

Zdroj: http://www.nova-cesta.com/

8 thoughts on “Aktivace hadí síly – kundalini

  1. Ahoj, chcem sa opytat co Ti tento zazitok dal? Co si si z neho odniesla a co si z neho pochopila. Velmi by som chcel zazit nieco podobne. Ucim sa momentalne pracovat so svojou silou a energiou, hlavne prijimat ju nie od inych ludi, alebo veci, ale z “vesmiru”, zo vseobecnosti, sam od seba – aby som nebol zavisly na nicom, co teraz bohuzial stale som.

    • Ahoj Vladino, ten článok som zdielala, osobne som to ešte nezažila, ak chceš, napíš do komentárov priamo Jolanke, ona ti bude vedieť odpovedať – tu je odkaz:
      http://www.nova-cesta.com/2013/05/aktivace-hadi-sily-kundalini.html :)

      A ďalší článok na túto tému: http://www.caduceus.cz/caduceus/kundalini-hadi-sila/

      Ale všeobecne, svoju silu si uchovávame a nedávame do rúk iných už len tým, že sa naučíme rozlišovať – svoju pravdu, svoju cestu, to, čo cítime sami… Naša sila spočíva v kontrolovaní seba – a to je často ťažké dosiahnuť, pretože ego sa zameriava na veci OD seba, smerom von, na to, čo sa deje okolo… Keď počúvame svoje srdce, tak sme zladení so sebou, svojím vyšším ja a plne vo svojej sile ♥

      A tiež, tieto energetické veci väčšinou prebiehajú, až sme pripravení… Zvyčajne, keď to nečakáme, ani sa nijako nesnažíme :)

      Prajem nádherný večer,
      Katka

  2. Ahoj , mě se to přihodilo taky v roce 2012 ale v Prosinci a to jsem zrovna byl v práci , když jsem dělal na mašině , najdenou jsem ucítil dva hady jak se mi vlněji po zádech až mi vystoupaly nad hlavu , jen mě zarazilo že jeden Had se mi zastavil u srdeční čakry a chvíli jakoby pozoroval srdeční čakru , bylo to velmi zvláštní

  3. Ahoj, ja jsem neco podobneho zazila si pred 3 tydny. A ted az zjistuji nahodou o co se jedna. Stalo se mi toho vic, ale spise v roce 2012 myslim, kdy jsem si cetla casto o astrologii, spiritualite, vice jsem se proste o to zajimala. A ted mi prijde, ze se ta energie vraci. Prijdu k veci, co se mi stalo vecer. Lezela jsem v posteli a tak koukala do stropu a relaxovala, cvicila dechove cviceni. Mluvila jsem k sobe ve druhe osobe, uklidnovala se, chvalila, odpoustela si, jakoby promlouvani ke svemu “vnitrnimu diteti”. Citila jsem takove vlny v hlave na prednim laloku a energie mi proudila dolu nahoru po pateri. Ted to citim pri psani taky, kdyz nad tim tak premyslim :D. No a citila jsem, ze tam v mistnosti se mnou nekdo je, taky jsem ho povazovala jako nejakeho pruvodce v te situaci. Byla to takova zluta, dozlatova energie. Citila jsem vibrraci celeho tela, moje oci mi jakoby tikaly a kdyz jsem je zavrela, tak jsem videla rychle se menici geometricke tvary, jako je zmineno nahore. Priblizovaly se z dalky ve velke rychlosti, citila jsem v sobe spoustu energie. Zaroven jsem se bala, jsem uzkostliva a casto nenechavam prave tyto zazitky plynout dal, protoze mam strach z neznama. Jsem fakt stastna, ze jsem nasla podobny pribeh, zazitek :).

Pridaj komentár