Príčiny chorôb podľa Louise L. Hay – 2. diel

Cesta Lásky

Nemoc Duchovní příčina Afirmace
MALÁTNOST Viz. ÚNAVA
MASTOIDITIDA Zloba a frustrace. Touha neslyšet, většinou u dětí. Strach infikující chápání života. Ve mně i kolem mně panuje Božský klid a harmonie. Jsem oázou klidu, lásky a radosti. V mém světě je vše v pořádku.
MDLOBY Strach. Neschopnost vyrovnat se s danou situací.  ,,Vokno“ Mám sílu, schopnost i znalosti na to, abych všechno v životě zvládnul
MENSTRUAČNÍ POTÍŽE Odmítání vlastního ženství. Provinilost. strach. Přesvědčení že genitálie jsou hříšné a nečisté. Plně přijímám své ženství a své tělesné pochody pokládám za normální a přirozené. Mám se ráda a jsem sebou spokojená
MIGRÉNY Znechucení z nátlaku a manipulace ze strany druhých. Sexuální obavy. (migrénu lze většinou odstranit masturbací) Přizpůsobuji se běhu života. Nechávám život aby mi příjemně a snadno zajistil vše, co potřebuji. Život je tu pro mne.
MIŠNÍ MENINGITIDA Mimořádně závažný rodinný konflikt. Život v atmosféře zloby a strachu. Velký vnitřní zmatek. Málo opory ze strany druhých. Jsem ochoten…

View original post 3 920 more words

Pridaj komentár

