Príčiny chorôb podľa Louise L. Hay – 1. diel

Cesta Lásky

Nemoc Duchovní příčina Afirmace
ABSCES Hlodavé myšlenky na křivdy, urážky, pomstu. Dovoluji svým myšlenkám, aby se osvobodily. Jsem usmířený.
ADDISONOVA NEMOC Citová podvýživa. Vztek na sebe sama. S láskou pečuji o své tělo, o svou mysl a své city.
AFTY Nevyřčená jedovatá slova. Obviňování Ve svém láskyplném světě vytvářím jen a jen dobro.
AIDS Zavržení sebe sama. Sexuální vina. Zakořeněné přesvědčení, že za nic nestojíte Jsem Božím, dokonalým ztělesněním života. Raduji se ze své sexuality. Raduji se ze všeho, čím jsem. Mám se rád
AKNÉ Odmítání sebe sama. Štítivost vůči sobě. Jsem Božím ztělesněním života. Mám se rád. Beru se takový jaký jsem.
ALERGIE Na koho jste alergičtí? Odmítání vlastní síly. Svět je bezpečný a přátelský. Jsem v bezpečí. Jsem smířený s životem
ALKOHOLISMUS Pocit marnosti, viny a neschopnosti. Zavrhování sebe sama. Žiji v přítomnosti. Každý okamžik je nový. Vážím si sám sebe. Mám se rád
ALZHEIMEROVANEMOC Touha opustit tuto planetu. Nezpůsobilost…

View original post 2 254 more words

Pridaj komentár

