Ten najlepší deň môjho života

Cesta Lásky

Dnes jsem se probudil brzo ráno a hned jsem věděl, že tento den bude tím nejlepším v mém životě! Setřásl jsem veškeré pochyby a rozhodl se, že celý den bude sváteční. Rozhodl jsem se být vděčný sám sobě za svůj podivuhodný život, za všechna svá vítězství a úspěchy, inspiraci a požehnání a samozřejmě i za všechny těžkosti, které jsem měl. Vždyť mě jenom posilovaly!

Tento den rozhodně prožiju s hlavou vysoko zdviženou a se srdcem naplněným štěstím. Budu vděčný za všechny ty obyčejné věci, které mě obklopují, za ranní rosu, slunce, oblaka, stromy, květy a zpěv ptáků.

195

Budu dnes velmi pozorný. Podělím se o svou radost s lidmi kolem. Díky mě se dnes někdo usměje. Udělám něco neobyčejného a pěkného pro někoho úplně neznámého. Složím tu nejupřímnější poklonu někomu, kdo je dnes nevím proč smutný. Řeknu dítěti, že je neobyčejný človíček. A té jediné, kterou mám rád, řeknu, jak moc…

View original post 129 more words

Pridaj komentár

