Setkání s dvojplamenem

Jaké bylo mé setkání s dvojplamenem? Co mi přineslo a jak probíhalo?

Jelikož jsem se v této situaci dost ztrácela a hledala odpovědi, rozhodla jsem se, stručně vám tento vztah přiblížit. Možná prožíváte něco podobného a moje zkušenost vás posune dál.

V životě jsem potkala nespočet spřízněných duší, také duchovního partnera a myslela jsem si, že mne již nic nemůže překvapit. Stalo se tak – můj život je stále překvapující.

Měla jsem pocit, že vztah na úrovni duše jsem si vyřešila s duchovním partnerem, ale do života mi vstoupil dvojplamen. Nikdy jsem nehledala mezi těmito vztahy duší rozdíl. Považovala jsem partnera duše za svůj dvojplamen. Ale nebylo tomu tak. Mezi tímto spojením dvou duší je velký rozdíl.

To co nyní popisuji, je můj prožitek. To jak vztahy vnímám, prožívám a cítím.

S partnerem duše jsem krátce žila. Byl to vztah nevztah, spíš takové přátelství. Tento vztah neměl dlouhého trvání. Cítila jsem k němu pocitovou vazbu, určitou blízkost na úrovni duše. Něco jako můj bratr či otec. Dobře jsme si rozuměli v názorech na život, ale v životě již ne. Přesto, že duchovní spojení bylo silné, realita byla jiná. Vztah nefungoval. Jeden pro druhého jsme se však stali inspirací a duchovně se posouvali vzájemně dál. Tento muž neměl moji plnou důvěru. Věřila jsem mu, ale ne důvěřovala.

Setkání s dvojplamenem bylo jiné. “Náhody” mě přiváděly stále ke stejnému muži a já se Andělů a Boha ptala proč. Proč zase s tímto člověkem mám něco řešit. Zpočátku jsem ho považovala za dalšího muže, který mi “komplikuje život” a podle toho se i chovala. Zařadila jsem si ho do škatulky “nepříjemností” a slepě se k němu vracela stále a stále. Až do té doby, než jsem změnila úhel pohledu, “otevřela oči” a taky lépe naslouchala Andělům. Všimla jsem si, že tento muž, pro mne zcela neznámý, se mi při každém setkání snaží nějak pomoci. V té době jsem si začala více všímat toho, co se při našich jednáních děje.

Jakmile jsem se více zaměřila na pocit, přešla z rozumu k srdci, zjistila jsem, že ten člověk je mi hodně pocitově blízký, ale jinak než-li partner duše. K tomuto muži jsem cítila hlubokou vnitřní vazbu. Nemusel nic říkat, jeho oči hovořily za vše. Ten pohled, jako bych v životě již někdy někde viděla, ale kde. Všimla jsem si, jak mu z hloubi své duše důvěřuji, což pro mne bylo tak nezvyklé. Měl můj respekt a hlubokou důvěru. Leckdy jsem cítila, co prožívá, co se mu honí hlavou. Napojení bylo opravdu velmi silné, hlavně při našich jednáních, když jsme si byli blízko – respektive, když si byly naše duše tak blízko. Blízko a přesto rozumově tak vzdáleni.

twinfl76

V době, kdy jsme se opakovaně “pracovně” setkávali, se kolem mne rodilo hodně dvojčat. Stále mi do života přicházely situace, kde se řešilo spojení dvou lidí a já stále znamením nerozuměla. V této situaci jsem byla zcela ztracená a zoufalá, ale Vesmír mi opět pomohl. “Náhodně” jsem našla články, které se týkaly spojení duší a pomalu začala chápat, oč se jedná. Proč se stále vracím a co mám zpracovat. Ještě musím podotknout, že s tímto mužem jsem se potkávala pouze “pracovně či obchodně”, jeho soukromí neznám.

Naše duše se tak silně přitahovaly, že nebylo možné se těmto setkáním vyhnout a zpracovat to, co si naplánovaly. S dvojplamenným mužem jsem se setkala proto, aby mi pomohl vyrovnat vztah k opačnému pohlaví. abych začala mužům více důvěřovat. A tak to fungovalo i obráceně. Kromě toho tento muž zkrotil s rázností a přitom něžnou elegancí moji mužskou energii, které jsem v té době měla ještě hodně. (Mužů ve svém životě jsem potkala nespočet a nikomu se toto nepodařilo. Někteří se mnou začali bojovat, jiní utekli.) Pomohl mi tak, ukotvit se více v energii ženské. Pomohl mi k nalezení vnitřní rovnováhy (mužské a ženské energie) a tím celistvosti duše. Za toto i vše ostatní Ti můj milý patří můj nekonečný DÍK.

Součástí plánu Boha a našich duší bylo vyrovnat a vyčistit karmu a po té, co se tak stane, se rozejít.

Četla jsem několik článků o spojení dvojplamenů. O tom, že tento pár může prožít krásný vztah, když se rozejde, očistí (zharmonizuje se duše každého) a ti dva se opět sejdou. Jen podotýkám, toto musí být v Božím plánu. Jakmile je plán jiný, duše se mohou také rozejít. A stejné je to i v našem případě, neboť muž není připravený žít s probuzenou ženou. Každý žijeme svůj život v jiné energii a jiných hodnotách.

Když se tyto dvě spojené duše rozejdou, každá z nich začíná tvořit svůj nový vlastní příběh, svoji novou karmu.

Nechť jsou tedy naše nové rozdělené životní cesty plné lásky.

S láskou a hlubokým vděkem Ilja

 

Pár dní po uverejnení mi Ilja poslala pokračovanie – takže tu je aktualizácia (21. 2. 2016):

Je krásné, jak nás Vesmír spojuje. Jak nám posílá do cesty vždy učitele v tu pravou chvíli. V mém případě v době, kdy řeším spojení dvou duší – dvojplamene.

Z čista jasna mne napadlo, co asi znamená jméno ženy, která sdílí na webových stránkách informace o těchto vztazích. Je dosti neobvyklé. A pak mě napadlo, neřeš ji, ale řeš sama sebe – co vlastně všechno symbolizuje oslovení „ILJA“.

Před třemi dny jsem zveřejnila svůj příběh o setkání s dvojplamenem a dnes mi bylo sděleno, abych k příběhu dopsala ještě následující.

V tomto měsíci (únoru) je to přesně jeden rok, co mi Andělé změnily oslovení. Z křestního jména „Ilona“ se stalo oslovení „ILJA“.  Ve chvíli změny jsem tušila jen to, že mi toto nové oslovení přinese novou energii, kterou potřebuji na své další životní cestě.

Po čase jsem zjistila, že „ILJA“ je jméno mužské. Ptala jsem se Andělů, proč mám mužské jméno, když se chci přiblížit více ženské podstatě. Tenkrát mi sdělili, že není podstatné, jeli jméno mužské či ženské a kdo určil to, že toto jméno je mužské. Více jsem to tedy neřešila a užívala velmi ráda nové oslovení dál. Zalíbilo se mi a cítil jsem, že mi pomáhá posouvat se dál.

Abych věděla, jakou energii toto oslovení má, namalovala jsem si pro něj energetický obrázek, který jsem si vystavila na své hodně oblíbené místo.

Nyní vás možná napadá otázka, jakou spojitost má moje oslovení s dvojplamenným vztahem.

Oslovení „ILJA“ je spojením ženy a muže, spojení ženské a mužské energie, nebo také spojením dvou duší. Duše ženy a duše muže.

V závěru mého příběhu o setkání s dvojplamenem se zmiňuji o tom, že každý půjdeme svojí vlastní cestou, že naše životy se rozdělují.  Dnes mi přišlo na mysl, abych obrázek uklidila, že již splnil svůj účel. Ptala jsem se proč, vždyť oslovení dál používám. Když jsem se však na něj pozorněji podívala, užasla jsem. Najednou jsem v tom malém obrázku uviděla  něco zcela jiného, nežli obvykle.

Obrázek zachycuje spojení ženy (modrá barva písmenka „I+L“) a duše (fialová barva). Toto spojení je ovinuté sytě červenou barvou – barvou výrazné lásky. Zelená barva je barvou života a nejvíce je zachycena u písmenek „I+L“. Obrázek končí písmenkem „A- alfa“.

Ilja

Když jsem nad obrázkem dříve přemýšlela, měla jsem pocit, že nejprve musí něco skončit a pak přijde nový začátek, který značí „A“. Že musím něco uzavřít. A tak jsem uzavírala a čistila vše, co se dalo. Dnes mi při pohledu na obrázek jasně došlo, že se mi skrze něj Vesmír snažil dát další znamení k tomu, co jsem měla v minulých měsících hlavně řešit. Tedy ke vztahu s dvojplamenným mužem, neboť jméno toho muže začíná na písmenko „J“.

Krásné je, jak se mi Vesmír usilovně snažil pomáhat, když jsem prosila o pomoc. Andělé mi často říkali, vše má svůj čas, buď trpělivá, vše se dozvíš v pravou chvíli. Ano, když dosáhneme určité úrovně vědomí a přijmeme třeba i věci méně příjemné, které nemůžeme změnit, dostane se nám „prozření či osvícení“. Svým způsobem je to potvrzení, že jdeme na své životní cestě správným směrem a může to být i odměna za naši víru.

Když jsem obrázek namalovala, dostala jsem k němu dost „neurčité vysvětlení“. Hodně obecné, v tu chvíli mi nic moc neříkalo, ale čas ukázal nesmírnou hloubku a obsáhlost jeho významu. A to ve více vrstvách, jejichž završením je ukončení dvojplamenného vztahu.

Koncem loňského roku mi Andělé sdělili, že budu měnit opět své jméno. Tenkrát jsem netušila proč, ale nevěnovala jsem tomu žádnou pozornost. Říkala jsem si, že až to bude aktuální, určitě dostanu upozornění. A toho se mi dostalo. S oslovením „ILJA“ se tedy loučím.

Mám vybrané nové jméno. Jméno hebrejského původu „Isabella“.

Každý z nás je jedinečný. Každý prožíváme svůj osobní příběh, přesto cítím, že společné sdílení životních příběhů je důležité, neboť tato doba je dosti specifická a s ní i naše životy.

Ve jménu lásky, s láskou a pro lásku Isabella / Ilja

PS:  A to vše se děje v měsíci, ve kterém jsem byla počata pro současný fyzický život. To vše se děje přímo kosmickou rychlostí. Za to vše, jedno velké – díky BOHU.

Zdroj: http://www.iljacz.eu

6 thoughts on “Setkání s dvojplamenem

  1. Jak to čtu, přijde mi to spíš jako osudový partner pro jistou část života než jako dvojplamen, ale je to jen můj pocit, co se dá-nedá vyčíst ze “slov” a tak.. A také mne překvapuje ta “jistota”, že někdo dokáže tvrdit, že ví, co je v Božím plánu, přijde mi takové prohlášení jako částečný alibismus, ale jak říkám, je to jen můj dojem.. Každá zkušenost má svoji cenu a obzvlášť v dnešní době, obzvlášť mezi mužem a ženou.. Díky za sdílení.

  2. tiez mam pocit, ze to nie je dvojplamen, ale osudovy/ karmicky partner v pripade, ze nemame zvladnutu vlastnu celistvost a integritu, ktory nas pripravuje na stretnutie s duchovnym partnerom, a vyrovnanejsie “bytie” vo vztahu, kedy su uz obaja dostatocne zrely a schopni zit lasku nezavislu a vyrovnanejsiu, kde su su vzajomen oporou. Kazdopadne pekny a podnetny clanok. Dakujem.

  3. Asi tak, dotycna prilis riesi a zacinam mat pocit, ze z dvojplamenov sa zacina stavat moda.. kazdy ma, ci chce mat svoj dvojplamen. V skutocnosti je to velmi zriedkave… a tak si ludia zacali na zaklade svojich tuzob imaginovat dvojplamenne vztahy z ktoruch sa tak stal len dalsi hacik zo sveta iluzie.

  4. Vdaka za komentare :)
    Kazdy to jednoducho vnima inak… Najdu sa ludia, ktori maju podobnu skusenost ako Ilja – pre nich tento pribeh moze znamenat vela alebo inym zase doplni chybajuce kusky do skladacky – a tiez je vela dalsich, ktori dvojplamene vnimaju uplne inak… alebo vobec.
    Vzdy si berte (z akychkolvek informacii) len to, co s vami rezonuje, co mozete prijat ako svoju pravdu a ostatne nechajte tak – vy viete najlepsie, co je s vami v sulade a co nie…
    Prajem krasny vikend ♥

  5. zajímavé :-). Myslím, že se nejedná o módní záležitost. Prostě se vše kolem nás mění – energie, vztahy a duše se začínají víc probouzet. A je na nás, zda to přijmeme a budeme žít v přítomnosti, anebo zůstaneme u zažitých stereotypů. Krásný den všem :-)

Pridaj komentár

