Maličkosti

Dnes mi volal kamarát… ktorý mal minulý rok veľmi náročné obdobie a stála som pri ňom, až kým sa nerozhodol od základu zmeniť svoj život. Odsťahoval sa do iného mesta, kde začal úplne odznovu.
V lete som ho bola navštíviť a v jedno ráno, keď som šla na prechádzku po okolí, nechala som mu za stieračom odkaz, aby si ho prečítal, keď pôjde do práce.
Už ani neviem, čo som tam písala, možno som mu len popriala krásny deň…
No dnes mi to pripomenul, že ho má stále pri sebe v aute a číta si ho s úsmevom každé ráno :) alebo keď nevie, ako ďalej…
Maličkosť, na ktorú som dávno zabudla, no pre ňho jedna z najväčších vecí…

Robme tieto malé veci. Sme tu v tom všetci spolu. Darujme si navzájom tieto malé gestá láskavosti…
Úsmev, objatie, chvíľa času, krátky odkaz, počúvanie, záujem alebo drobná pozornosť – sú dostupné každému a každý jeden deň. Stačí ich len prejaviť :)

Nikdy neviete, aký tieto (pre vás) maličkosti môžu mať pre druhého obrovský význam.

Užite si večer ♥
S láskou, Katka

thanks33

Pridaj komentár

