ZRODENIE VENUŠE ALEBO PERIHÉLIUM VENUŠE

Dňa 29. 11. 2015 v nedeľu o 9: 54 nastane príslnie Venuše, kedy sa Venuša dostáva na svojej obežnej dráhe do bodu najbližšiemu k Slnku. Slnko ako stredobod slnečnej sústavy, je bod začiatku i konca.

Astrológiu vnímam celistvo a z mnohých iných uhľov pohľadu vesmíru. Venuša ma zaujala ako nositeľka vibrácie čísla 2, ako planéta ženskosti a ženského ducha. Počas novembrového príslnia sa naplní vesmírnou silou, ktorú bude žiariť zo seba nasledujúce obdobie.

Bežná astrológia nepracuje s týmito astronomickými úkazmi, ale ja vnímam silu Venuše ako voľbu, cestu pre ženy. A tie ženy, ktoré cítia volanie Venuše v sebe, sa môžu inšpirovať prichádzajúcim posolstvom tejto „Kráľovnej nebies“.

Obzvlášť silno by mohlo tohotoročné príslnie zasiahnuť ženy narodené v znamení Váh. Najmä tie, ktoré majú v radixe Slnko okolo 23° Váh. Do veľkej miery to zasiahne podobne i Škorpiónky.

Silné transformačné udalosti by mohli zažiť Račice (radix – Slnko okolo 21°Raka), avšak mohlo by sa jednať o vnútorný boj s hlbokými nepravdivými presvedčeniami. Ženy v znamení Barana (radix, Slnko okolo 16° Barana) by sa mohli tvrdo stavať na zadné a odporovať, ale tým si hatia pokrok vpred.

Je lepšie si pripustiť citlivé témy, ktoré si mysleli, že už majú dávno zvládnuté. Pripustiť si ich neznamená, že iní uvidia ich zlyhanie. Ide o vnútornú prácu na odpustení sebe samej. Ostatné znamenia, teda ostatné ženy sa môžu naladiť na posolstvo Venuše rovnako hlboko, je to však rozhodnutie ísť cestou citov, nie rozumu.

Posolstvo:

Hľadám a nachádzam rovnováhu medzi požiadavkami okolia byť dokonalou, rýchlou, organizovanou a byť sama sebou. Viem, že teraz bude najlepšie byť spokojnou, stabilnou a hlboko zakorenenou sama v sebe. Žiaden pohyb sem a tam. Som tu a viem kto som.

Všetko ku mne prichádza samé, najmä múdrosť mojich vhľadov je tak silná, že múdrosť iných ma len zbytočne mätie. Cítim, vnímam, vidím pravdu hlboko v sebe a preto po ňu nemusím nikam utekať. Pomáha mi ticho a skľudnenie. Napojenie nie cez technológie, ale napojenie cez moje telo. Cez moje múdre telo.

Požiadavky dávať na mňa rastú. Každý chce viac. Viac mojej pozornosti, lásky, času, viac môjho tela. Ja však cítim, že telo je viac. Preto je tu túžba sveta ovládnuť ženské telo. Je to skrytá snaha odstrihnúť ženy od najcitlivejších antén, napojení na múdrosť, lásku a celý vesmír.

Ženské telo je vibračná matrica lásky, nie je to len návlek. Je to viac, oveľa viac. Unikať z tela je jednoduchšie ako byť celistvým človekom. Unikať z tela nie je cesta človeka, cesta človeka je kráčať po Zemi.

Vráťme sa však k základnému posolstvu. Som ako kameň, skala. Neoblomná, nehybná skala uprostred rozbúrenej rieky. Som ostrov stability. Cítim lásku a chcem ostať v láske. Som oáza lásky i keď možno jediná.

venusa

Stojí za to byť. Stojí to za to. I za tie výčitky okolia, odsudzovanie a posudzovanie, za pocity, že som čudná. Som Venuša.

Slnko pravdy a šťastia ženského tela, toho čarovného tvorivého bytia.
A preto ruším všetky pravidlá, režimy, ruším časy a časové merania, kalendáre a diáre.

Nepotrebujem byť kontrolovaná, už som dokonalá. Nezapisujem si údaje, cítim pravdu vo svojich kostiach.

Som Venuša hlbokej pravdy a kráčam preč od vašej závisti. Nebudem tancovať tanec lásky pred vašimi očami. Zaslúžim si už konečne pokoj. Svätý pokoj a chvíľu pre seba. Tu je môj tanec a je iba môj. Môj tanec svieti do celého sveta, môžeš sa vyživiť ak chceš!

Vidíš ma…? Takáto budem pre nasledujúce obdobie 2 a pol mesiaca…
„Som odetá do indigových šiat, zlatisté šperky cinkajú a odrážajú svetlo.
Zafír a indigové polodrahokamy svietia na mojom čele.

Som múdrosťou týchto kameňov, som v nich hlboko odtlačená.

Môj milý drží oheň ako ochranný štít pre môj hlboký tanec vo vlnách vesmíru.
Som veľmi spokojná.

Vlním sa na mieste a žiarim múdrosťou do kanálov tretieho oka všetkých žien, ktoré chcú…“

Toto posolstvo je pre citlivé ženy, ktoré vnímajú potrebu vniesť na Zem viac energie lásky. Ženskej jemnosti a citlivého prístupu. Viac ticha, viac mieru a viac pohladenia. Je to o voľbe. Ale cítim, že mnohé z nás si túto cestu kňažiek Venuše volia rady a dokonca ako jediné zmysluplné východisko ich cesty života. Nech žije neha a láska bieleho svetla!

Prikladám i jeden veľmi inšpiratívny rituál feng šuej, ktorý som vytvorila na privolanie alebo posilnenie lásky v partnerstve:

Rituál dvoch nádob
Dve rovnaké nádoby, taniere, tácky, dôležité je aby boli rovnakej veľkosti postavíme vedľa seba ako symboly muža a ženy. Naplníme každú z nich predmetmi, ktoré symbolizujú to, čo prinášame do vzťahu a naopak, čo od toho druhého očakávame. Odporúčam, aby obsah nádob bol vyrovnaný. Ideálny vzťah je o rovnováhe. Nemusí byť však rovnaký. Vzájomné dopĺňanie je práve to, čo priťahuje muža a ženu k sebe.

Tento jednoduchý rituál vám umožní si ujasniť, čo v skutočnosti chcete a možno prídete i na skryté problematické vzorce, keď zrazu uvidíte, že vo vašej nádobe je menej, či viac ako v partnerovej.

Že od toho druhého očakávate to, čo vám poskytoval i váš rodič a podobne. Správnym obsahom týchto nádob, ktoré si necháte niekde vystavené na očiach, prilákate do života nové možnosti a skúsenosti.

Otvoríte dvere vysnívanému vzťahu. Prajem veľa zdaru.

Ivana Jelemenská

Zdroj: http://www.astrolife.cz/

Pridaj komentár

