Ďakujem

Ďakujem každému z vás, ktorí finančne prispeli a prispievajú na moju činnosť na týchto stránkach… Vážim si každé jedno euro. Zvlášť odkedy som pred pár mesiacmi ukončila platenú prácu, aby som sa mohla viac venovať tomu, čo ma baví, týmto stránkam a všetkým tým, ktorí mi píšu.
Ďakujem zo srdca ♥

A som vďačná tiež za všetky vaše láskavé slová, myšlienky, prejavy dobra a súcitu – voči ostatným, a najmä sebe… že každý deň prispievate k tomu, aby bol tento svet lepším miestom.
Ďakujem, že ste – takí, akí ste.
Ste úžasní :)

S láskou,
Katka

3189

2 thoughts on “Ďakujem

  1. Ja ďakujem za články naplnené láskou, rady a “usmernenia”, ktoré otvárajú oči a dvíhajú smerovanie môjho myslenia vyššie, do pokojných hladín pochopenia a “aha” momentov. Za Vašu činnosť ďakujem zatiaľ zo srdca, aj moja finančná situácia sa citeľne mení k príjmaniu hojnosti, takže čoskoro sa s Vami podelím aj o túto radosť. Zatiaľ sa teším, príjmam a z celého srdca Vám ďakujem.

Pridaj komentár

