Zo stredu smerom do priestoru – odkaz od Féwy

Prajem všetkým krásne ráno, priatelia. Já ho už zažívam …ako sa tak pozerám…..niekoľko hodín :) . Registrujúca – v akom emočnom naladení sa nachádza moje blízke okolie a automaticky akýkoľvek iný ako pre nás pozitívny záchvev – harmonizujúca. Moc ma to už síce nebaví, ale to by sme museli žiť na pustom ostrove a naviac mám to božské privilegium /ako mnohí/, že energie a bytosti s nimi súviace jednoducho vidím, čo je v skutočnosti absolútne prirodzená záležitosť. Ako nedávno povedala jedna pani doktorka, ktorej meno si nepamätám /video som zdieľala/ ….to sa nedá vysvetliť niekomu, kto to nevidí. Veď uvidíte sami :). To my, ženy, tak jednoducho robíme :) …..trpezlivo harmonizujeme. Ale boli časy, kedy sme aj my, dievčence, boli vo víre kadejakého tanca :) . No, čuduj sa svete. Veď sme ľudia :) a chvíľami to bola vcelku aj dosť náročná transformácia.

Zdieľaný kód nás informuje o vlne energií, ktorej podstata je jednoduchá a pritom je to stále potrebné rôznorodým realitám myslenia vysvetľovať. Čoho dôkazom je cca. 15 strán, ktoré mám pripravené. Ale nemajte boja :)….ja ich v maximálne možnej miere zjednoduším :) . Venujte pozornosť /pochopiteľne, pokiaľ chcete/ dnešnému info – kódu. Je síce maličký, pre mnohých absolútne nepodstatný a nič im nehovoriaci….ale pritom má jeho význam gigantické rozmery. Ale upozorňujem – nevnímajte vlnenie /vlnu/ ako energiu, ktorá prichádza smerom k nám. Vnímajte ju pri zrakovom /optickom/ načítavaní smerom z planetárneho…to znamená i z nášho….z galaktického….solárneho stredu smerom do priestoru. ZO STREDU SMEROM DO PRIESTORU. Týmto spôsobom prúdi živá energia, energia kozmická. Týmto spôsobom sa plní priestor okolo nás /vzduch/…okolo planét….sĺnc. To znamená, že je pre nás vlna /vlnenie/ niečo absolútne prirodzené. Len nás pochopiteľne môže mnohých /ľudia neustále žijúci v nevedomosti/ ohúriť :) .

fewa

Žiada sa mi upozorniť Vás na správanie zvierat. Už pred rokmi som o tom písala. Dávala do povedomia informáciu, aby sme ich priebežne sledovali. Sú dôležitým merítkom, ktoré ukazuje v akom štádiu vnútorného uvedomenia si – sa nachádzame. Bez ohľadu na všetko čo sa okolo nás deje. Všimli ste si, že sa prestávajú človeka báť ? :) . Je to naše vyžarovanie, ktoré cítia. A ja by som ešte doplnila, že čo sa týka nás – ľudi…..i keď sa nám konkrétny človek javí viac materiálne, ako nemateriálne mysliaci /čo je inklinovanie k povrchnému pohľadu/ – môže to byť len optický klam :) . Môže byť oveľa láskyplnejší ako iný, ktorý sa odprezentováva ako – jednoducho povedané – láska…..

Féwa – Ilona (20. 9. 2015)

Pridaj komentár

