Prožívám svůj život správně?

Jak poznám, že prožívám svůj život správně?

  • Prožívám pocit blaženosti i bez zjevných příčin.
  • Cítím se být zamilovaná, i když se to nevztahuje k nikomu konkrétnímu.
  • Nemá na mě vliv žádná negativní emoce z venčí, jakoby se přede mnou všechno zlo a negace rozpouštěly ve světle.
  • Raduji se z maličkostí.
  • I když jsem fyzicky právě sama, vnímám, že jsem uprostřed všeho dění.
  • Necítím žádné ohrožení, všechno co ke mně přichází vnímám jako přirozené, hravé, zajímavé, poučné…
  • Nemám strach ze smrti, ze změny, z odloučení, z prázdnoty, samoty a z nemoci.
  • Každý nový den vnímám jako šanci udělat něco jinak, něco nového se naučit,někoho druhého potěšit, podpořit a inspirovat.
  • Cítím se silná a nemám potřebu to někomu dokazovat.

happy-woman

  • Vnímám Boží sílu ve všem kolem sebe.
  • Cítím, že je pro mě Bůh tím nejvyšším a zároveň je pro mě tím nejbližším, na koho se mohu v každé situaci spolehnout.
  • Jsem si vědoma velkého citu a lásky k sobě a ke všemu okolo sebe.
  • Neexistují žádní nepřátelé.
  • Nesoudím lidi, zda jsou dobří nebo zlí, setkávání s nimi a prožívání, které mi z toho plyne, jsou pro mě vždy obohacením, poznáním, lekcí nebo zkušeností na mé cestě.
  • Je mi, jako bych byla prostoupena světlem.
  • Kam vejdu, všechno prozářím svým vnitřním klidem, láskou a dobrem.
  • Cítím se být v souladu a harmonii se všemi bytostmi.
  • Neberu se příliš vážně, neustále si udržuji nadhled.
  • I když druhý panikaří, vím, že je všechno v pořádku.
  • Umím se smát očima.

Zdroj: www.cesta-zeny.cz

Pridaj komentár

