Kozmický koncert – odkaz od Féwy

Moji milí, kým budem zdieľať v kódoch zašifrované informácie, ktoré náš vnútorný zrak chápe, odovzdám Vám odkaz, ktorý je fyzickým myslením hodne náročné uchopiť. To znamená, kto nemá prehľad o skutočnom dianí na planéte i vo vesmíre /vesmíroch/ a naviac zatiaľ nenadobudol schopnosť vizualizácie ….schopnosť vnímať skutočné reality…bude mať problém si predstaviť, pochopiť o čom píšem.

Od včera sa mi vo veľmi zrýchlenej forme premietal pred očami film mojich inkarnácií. O mnohých viem a do detailu ich mám odsledované :)…ako keď si viackrát pozriete ten istý film. Ale sú i také, do ktorých ma to zatiaľ nepustilo.

Skúste si predstaviť, že som tu, som žena, som jednou z Vás, jednou z kozmických bytostí, ktorá má toto telo, tvár, jednoducho určitý vzhľad a pozemské meno. Týmto spôsobom sa pokúste vizualizovať si obraz, na ktorý sa od včerajšieho dňa pozerám, pričom sa v tomto obraze i nachádzam, čiže som jeho súčasťou.
Začala som sa vidieť /podotýkam – nie cítiť :) / ako starena s dlhými bielymi vlasmi. Ako starena, ktorá má tisíce, milóny rokov – v čase, ktorý nič neznamená, pretože jednoducho nie je. Až som zalapala po dychu, pretože som sa v príbehoch jednotlivých životov pozerala na seba, ako na skutočne prekrásnu ženskú bytosť, ktorá má niečo cez 20. Čiže tentokrát v prastarom vydaní :) som stála uprostred vesmíru. Bola som nepredstaviteľne veľká, čo som si uvedomila až vtedy, keď som sa na seba pozerala trošku z diaľky. V rôznej výške môjho tela boli na svojich obežných dráhach a miestach ukotvené planéty, galaktické slnká, hviezdne systémy. Z môjho pohľadu boli veľké ako hrášky, alebo malé zrniečka. Skúste to precítiť. Premiestniť sa na miesto, na ktorom som stála a pozerala sa na vesmír. Cítitla som len ťažko slovami opísateľnú lásku ku všetkým planétam a hviezdam, bytostiam, ktoré v ich realite /realitách/ žijú….k tomu všetkému prenádhernému bytiu. Každá planéta, hviezda, spievala svoju pieseň. Bol to kozmický koncert, pričom jednu melódiu nôtili spoločne planetárne, hviezdne bytosti makrosveta /planéty, hviezdy/ a súčasne celý mikrosvet týchto planét a hviezd. To znamená, zvuky, tóny všetkých bytostí jednotlivých maličkých planetárnych svetov. Len ťažko je možné opísať videné, počuté, vnímané. Keď som si v absolútnom tichu do detailu vychutnala fyzicky takmer neopísateľný pohľad….uvedomila som si, že spoza “hranice” vesmírov /nadvesmíry/, na ktoré som sa pozerala, sa smerom ku mne pozerá mužská energia. Komunikovali sme telepaticky a súčasne sme sa len ťažko definovateľným spôsobom jeden na druhého pozerali. Viem, že je najvyšším vedomím svetla. Len toľko Vám mám povedať…

fewa

Keby som mala teraz definovať stav, v ktorom sa už nachádzame, pričom si túto skutočnosť zmyslove ešte dostatočne neuvedomujeme – povedala by som, že je to step by step cesty dokonalosti, ktorou sme vykročili. Dotýkajúc sa neba i zeme súčasne. Diaľnice svetla, ktorá vedie zo srdca.

Je to stav odpojenia starého /vytiahnutia….vyťahovania kábla zo zástrčky / a súčasne pripojenia /pripájania/ nového. Tým novým je vedomá úroveň bytia, ktorým sme. Môžeme mať rôzne pocity, emócie, stavy, fyzické a nefyzické prejavy. Súvisí to z rôznorodosťou myslenia, intenzitou precítenia JA SOM. Čo je najsilnejšia kozmická mantra. Spájanie /ako pramene vlasov zopnuté sponkou :) / spinálneho /vertikálneho/ toku energií na úrovni horizontálnej /fyzicky vnímanej/. Kedy už nie sme tam, kde sme boli a súčasne ešte naplno nevnímame, kde sa práve teraz nachádzame. V synchronicite – v LÁSKE, ktorú budeme viac a viac cítiť, vnímať. Možno jediné, čo výrazne evidujeme je istá ľahkosť, ktorú znovu nadobúdame.

Opäť použijem malý príklad pre lepšie pochopenie: Skúste si predstaviť, že vonku prší a vy šoférujete v aute. To znamená, že nutne potrebujete mať zapnuté stierače, aby ste v poriadnom lejaku /hutnosť svetla…lásky…do ktorej sme vstúpili / videli na cestu. Najprv nevidíte nič, stierače sa rozpohybovávajú /to sme teraz my :) /. Len matne vidíte na cestu, pretože zatiaľ v záplave dažďa nestíhajú. Nebuďte z toho otrávení, emočne rozhodení, nahnevaní, netrpezliví :). Rozbiehajú sa rovnako ako my. Nevedomí a pritom v skutočnosti vedomí si všetkého, čo sa deje a prečo sa to deje. Menej, alebo viac vidiaci a počujúci svoje vnútro a tým i vnútorne, srdcom preciťujúci lásku, ktorá je v nás a nami sa na Zemi bude viac a viac prejavovať.

Pripájame sa k diaľnici svetla, ktoré je pre nás jednoducho prirodzené. Niekto už zaradil päťku, niekto fičí ešte na štvorke :)….niekto zabudol vypnúť pravú, či ľavú smerovku. Ale dôležité je, že všetci tu sme. V SOM….v bytí ….v LÁSKE.

Féwa (7. 4. 2015)

Pridaj komentár

