Abraham Hicks – Dokonalé načasování našich manifestací

Přepis:

Host: Děkuji, Abrahame. Je tu pro vás mnoho lásky. Před chvíli mi něco přišlo na mysl. Jde o vývoj… našeho vortexu. Jak se objeví časem… má dobu zrání.

Abraham: Objeví se v dokonalém čase.

Host: Věci se nemusí objevit okamžitě.

Abraham: Pokud okamžitě není dokonalý čas.

Host: Myšlenka, která byla přednesena lidmi, kteří vím, že chápou tyto koncepty. Že negativní představy… negativní situace nebo okolnosti… pokud nejsou opatrní, tak mohou takto nastat…

Abraham: Pokud to není správné načasování. Ne pokud vibrace… Ne pokud prostředí pro to nebylo připraveno. Do života se vám nic neprotlačí. Pokud to dlouho praktikujete, tak prostředí připravíte pro nechtěné zážitky.

Host: Ale zabere to čas. Vše je asi v dokonalém čase.

Abraham: Co tím máte na mysli?

Host: Moje přesvědčení, které je samozřejmě moje, tak je to moje realita, je takové, že špatné okolnosti se neobjeví ihned, jak na ně pomyslíme.

Abraham: Nepřichází z ničeho nic. Někdy přichází nevědomky. Přichází z praktikované vibrace. Máte ale pocit, že vás zastihnou nepřipraveného, protože nevíte, že věci přichází v reakci na vaši vibraci. Lidé si myslí, že přichází v reakci na jejich činy nebo slova. A tak když přijde něco, co nechtějí, tak chtějí říct, že s tím neměli nic společného. Nechtějí slyšet, že si tvoří svou realitu, když si tvoří něco nechtěného. Věci k vám nepřišly nečekaně ale nevědomky. Nabízíte, praktikujete a zdokonalujete vibraci a jste v tom takoví experti, že připřavujete pro to dokonalé prostředí na manifestaci.

A buď jste si toho nebyli vědomi, nebo jste byli ochotní se smířit s negativní emocí, kterou jste při tom celou dobu cítili.

Host: Mou výzvou je přimět ho, aby to pochopil. Snažit se mu to vysvětlit…

Abraham: Slova neučí. Učí jen životní zkušenost. Zde je něco, co jsme objevili. Vaše učení zodpovídá pouze na otázky, které jsou kladeny. Jinak je to jako tlačit na nudli. Pokud se neptá, tak vás vůbec neuslyší. Ale vyhlížejte příležitosti ho upozornit na souvislost mezi jeho myšlenkami a realitou, když to souvisí s něčím, co chce. Učte ho v souvislosti s tím, co mu vychází tak, jak chce. A upozorněte ho na věci, co víte, že dělá, co způsobilo, že mu to vychází tak, jak chce.

manif

Téměř bez výjimky, když s někým mluvíte o jejich negativním tvoření, jak ho sledujete, dochází ke dvou věcím. Nejprve se ten dotyčný začne bránit. Ale mimo to nemůžete na to upozorňovat, aniž byste si sám nesnižoval vibraci. Nemůžete to sledovat a zároveň být v souladu se Zdrojem. A tak teď jste dva lidi stojící mimo vortex a mluvíte spolu, ale nic dobrého z toho nevzejde. Kdybyste ale druhé učil z místa oceňování jejich hodnoty, pak by vaše slova byla v naprostém souladu s vašim Zdrojem. Měl byste na druhé pak daleko větší vliv.

Dosáhnete místa… jste v něm často. Ale chceme to tady objasnit. Dosáhnete místa, kde budete stát tak pevně ve svém vědomí prosperity a blahobytu, ne jen pro sebe ale i pro druhé, že i když vás druzí žádají, abyste se na ně podíval, když věci moc nejdou dobře, vaše vědomí toho, kým skutečně jsou, bude tak dominantní, že nebudete muset svůj vortex opustit, abyste s němi mohl mluvit. A pak každá část jejich životní zkušenosti může být momentem učení. Povznášející, hodnotný moment. Protože vy zůstanete v souladu. Zůstanete ve své moci a jasnosti. A budete inspirován ke správné věci ve správný čas.

A vesmír vás sladí s dokonalou příležitostí. Jak zábavné je s někým něco zažít… začneme znovu. Můžete vědět vše, co víte a chtít, aby to druzí věděli také, a jen kecat, kecat, kecat, kecat, až s vámi už nebudou chtít být. Nebo… si můžete být vědom toho, kým jsou a co chtějí, a v takovém souladu s tou myšlenkou, že stvoříte bod přitažlivosti, který se sladí s jejich bodem, a zažijete společně významné momenty, které vždy přinesou vědění. Není zábavné s někým zažít něco, kdy si oba ve stejnou chvíli uvědomíte něco velkého?

Mluvíme o momentech učení nebo o momentech spolutvoření? Mluvíme tu o vás, jak své znalosti předáváte druhým, kteří je nemají, nebo o znalostech, které oni hledají, a které vy hledáte, a možná znalosti, které jste už nalezl. Ale vesmír poskytne dokonalý moment v čase, kdy oni pochopí to, co hledali, a vy budete stát v tom momentě, kdy to pochopí… a pro vás…

Host: Spolutvoření.

Abraham: Ano, ale tohle je pro vás dokonalé načasování. Jako učitelé chcete být u toho, kdy to pochopí. To nám přijde vzrušující. Scházíme se s vámi na těchto seminářích na náběžné hraně tvoření tak moc, že nad tím nikdy nebylo přemýšleno a rozhodně nebylo pochopeno tolika lidmi, kteří to nyní chápou. Sedíte ve svém tichém uvažování a jste blízko k souladu s tím, kým skutečně jste, abyste slyšeli útržky informací, když budou zmíněny. A my jsme nadšeni z toho, že jsme u toho, když vám ty útržky do sebe zapadnou.

To zábavné na tom bude pozorovat vaše manifestace v následujících dnech. Protože váš vortex je… těhotný. A tempo jeho vývoje se právě zrychlilo přípravou vortexu v rámci příprav na proud manifestací. Tím jsme chtěli říct, že co se dnes naučíte, bude umocněno životními zkušenostmi, odkud pochází skutečné vědění. Dnes zaznělo spoustu slov. Vědění vám přináší životní zkušenost.

Host: To je pravda.

Abraham: Ještě něco?

Host: Děkuji. Bylo to skvělé.

Překlad: David Dajw Formánek

Zdroj: http://abraham-hicks.cz/

Reklamy

6 thoughts on “Abraham Hicks – Dokonalé načasování našich manifestací

  1. ‘Abraham: Pokud okamžitě není dokonalý čas.’
    Jsem nadšená touto větou Abrahama.
    I kdyby neřekl už nikdy nic jiného, připadá mi, cítím, že je velmi významná. Děkuji Vám za její zprostředkování.

  2. Kdysi jsem Abrahama slyšela říkat ústy naší krásné paní Hicksové, že může být jen tak vtipný a inteligentní, jak dokážeme pochopit.
    Udivilo mě to, protože to není pravda tak docela.
    Vždy poznáme člověka, který je vtipnější a inteligentnější, než jsme my sami.
    Tato věta : ‘Abraham: Pokud okamžitě není dokonalý čas.’ Je vtipná a zároveň inteligentní.

  3. ‘ Abraham: Slova neučí. Učí jen životní zkušenost. ‘ Nádherná slova, moudrá, zobrazují i moji pravdu. Všechny ty ‘ kecy ‘ našich učitelů o tom, že své děti si vychovávají především rodiče, mě urážejí ! K čemu mají pedagogické vzdělání, k čemu absolvovali vysoké školy pro vzdělávání, mohou-li beztrestně a stále dokola říkat, že oni své žáky nevychovávají !

  4. Kdyby to bylo v mých silách, tak ode mě každý učitel základní školy, který pronese takovou nehoráznost, dostal růžovou náušničku do pravého ušního boltce. Naše děti s ním prožívají určitou část svého života a vidí, že může být povýšený, může být nespravedlivý, může být vysmívající se, může být škodolibý . . . To jsou vzorce chování, které děti vidí. Pozorují své učitele a diví se, jak je možné,že je jeho učitel takovým špatným člověkem a stále učí a bere za svou práci mzdu, jako by všechno bylo v pořádku !

  5. Reblogged this on jaroslavasvajcrovablog and commented:
    ‘Abraham: Pokud okamžitě není dokonalý čas.’
    Jsem nadšená touto větou Abrahama.
    I kdyby neřekl už nikdy nic jiného, připadá mi, cítím, že je velmi významná. Děkuji Vám za její zprostředkování.
    Kdysi jsem Abrahama slyšela říkat ústy naší krásné paní Hicksové, že může být jen tak vtipný a inteligentní, jak dokážeme pochopit.
    Udivilo mě to, protože to není pravda tak docela.
    Vždy poznáme člověka, který je vtipnější a inteligentnější, než jsme my sami.
    Tato věta : ‘Abraham: Pokud okamžitě není dokonalý čas.’ Je vtipná a zároveň inteligentní.
    ‘ Abraham: Slova neučí. Učí jen životní zkušenost. ‘ Nádherná slova, moudrá, zobrazují i moji pravdu. Všechny ty ‘ kecy ‘ našich učitelů o tom, že své děti si vychovávají především rodiče, mě urážejí ! K čemu mají pedagogické vzdělání, k čemu absolvovali vysoké školy pro vzdělávání, mohou-li beztrestně a stále dokola říkat, že oni své žáky nevychovávají !
    Kdyby to bylo v mých silách, tak by ode mě každý učitel základní školy, který pronese takovou nehoráznost, dostal růžovou náušničku do pravého ušního boltce. Naše děti s ním prožívají určitou část svého života a vidí, že může být povýšený, může být nespravedlivý, může být vysmívající se, může být škodolibý . . . To jsou vzorce chování, které děti vidí. Pozorují své učitele a diví se, jak je možné,že je jeho učitel takovým špatným člověkem a stále učí a bere za svou práci mzdu, jako by všechno bylo v pořádku !

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s