Jak poznat, že nejste na Zemi poprvé?

Reinkarnace je přesvědčením, že duše po smrti opouští fyzické tělo a po nějaké chvíli strávené ve spirituálním světě poté znovu vstoupí do dalšího těla. Někteří lidé se vrací zpět kvůli zlepšení svojí karmy, jiní čistě z účelu rozvoje svojí duše a někteří, aby mohli pomáhat rozvoji druhých. Jak můžete poznat, že jste žili už v minulosti? Že za sebou máte několik inkarnací a jste „starou duší“, tomu jsme se věnovali v tomto článku. Realit je ovšem mnoho, jak tedy poznat, že jste dříve prožili život na planetě Zemi? Není nutné chodit za regresními terapeuty, protože existují náznaky, které mohou každému odpovědět.

1) Umíte dobře číst v lidech

Již od mládí se dokážete dobře orientovat v druhých. Stačí vám někoho vidět velice krátce a dokážete rozpoznat povahu a způsob života. Druzí před vámi neukryjí ani drobnou lež. Je to skoro jako byste měli uvnitř sebe software, který vám umožňuje rozhlédnout se a stáhnout informace o okolních duších. To proto, že v sobě máte zakomponované archetypy lidí z minulých životů a dobře znáte jejich obvyklé chování a psychologii. Neznamená to však, že druhé soudíte, protože schopnost orientovat se v ostatních je především o pozorování. Proto lidé, kteří již po Zemi chodili v minulosti, se cítí lépe spíše jako pozorovatelé z povzdálí a nepotřebují se vždy zapojovat.

indigo2

2) Užíváte si samotu

Čas o samotě si umíte naplno vychutnat. Ne proto, že byste si připadali opuštění, ale protože jste rádi sami. Raději budete sami na lodi pod hvězdnou oblouhou než na párty plné lidí. A nebo se raději projdete po lese namísto návštěvy obchodního centra. Není to proto, že jste poustevník, ale nepotřebujete ke spokojenosti společnost. Když se do tohoto světa dostanete prvně, musíte se naučit hrát podle pravidel společnosti a vytvořit si vlastní příjemný svět. Pokud se člověk do tohoto světa dostane již po několikáté, již je mu hra známa a nemá zapotřebí se do společnosti tolik zapojovat. Samozřejmě nadále můžete rádi chodit ven mezi lidi, ale neslouží vám to stejným způsobem jako ostatním. Již jste totiž strávili s lidmi celá staletí a víte, co očekávat. Na konci dne vás nejlépe uspokojí primárně mír uvnitř vás, jehož zdroj je právě ve vás.

3) Máte pocit, že nezapadáte

Do všeho se vrháte jako blesk – ať už jde o školu, práci či rodinu. Po celý život si připadáte jako z odlišného těsta. Chování podle pravidel společnosti vás svazuje a snaha vést nesmyslné debaty je pro vás bolestivá. Nerozumíte tomu, proč lidé jednají tak, jak činí. Je to jako byste byli lev, který si myslí, že je celý život ovcí. Chová se jako ovce a myslí jako ovce. Po prožití několika životů předstírající, že je ovce, si uvědomí, že je mnohem více než to. Objevuje sám sebe a transformuje se. Když znovu vstoupí do života předstírajíc, že je ovcí, připadá mu to nepřirozené, protože je to pouze role, kterou je nucen hrát. Jste to vy, kdo začnou diskutovat o věcech jako lucidní sny, práva zvířat či duchovno zatímco každý další mluví o počasí a sportech. Někdy s vámi začnou vést konverzaci, protože se o vás zajímají, ale často to budete vy samotní, kdo debatu přerušíte. Není to však pouze rozdílnost zájmů, která vás vyčleňuje. Je to fakt, že opravdu nevíte, jak zapadnout do společnosti. Možná jste to někdy dříve zkusili a výsledkem byl pocit trapnosti či zklamání. A je to v pořádku. Nerozumíte tomu, jak mohou být někteří lidé ve svém životě spokojení a je pro vás představa konvenčního života nepříjemná. Můžete dělat věci, které někteří jiní lidé nazývají jako „divné“ a připadáte jim tak výstřední. Lišíte se od průměru nikoliv proto, že byste se snažili odlišit, ale protože zkrátka neumíte být „normální“.

4) Máte vyvinutou duši

Lidé od vás mohou požadovat rady, přestože jste o mnoho mladší. Oceňují váš přístup, protože mají dobré zkušenosti s vaším vhledem a moudrostí navzdory věku. Aniž byste tak nechali narůst svoje ego, rozumíte životním výzvám lépe než průměrná osoba. Možná proto tu i jste: pomáháte lidém dostat se na cestě dále. Prožili jste zde již více životů, takže rozumíte více postatě věcí jako je trpělovist, upřímnost a sebepoznání. Co trvá některým lidem naučit se 10 let, vy se zvládnete naučit za 1 rok, neboť vaše duše již prošla těmito zkušenostmi a rozpomíná si na ně. Vždy rádi přirozeně nabídnete ruku a srdce těm, kdo trpí obtížemi. Budete se stále potkávat s nesnázemi ve svém životě, ale přistoupíte k nim s vyzrálostí a vztyčenou hlavou. Když dochází na životní lekce, učíte se rychle a nasloucháte pozorně tomu, co se vám život snaží ukázat. Řídíte se ve svém životě moudrostí, která definuje i vaše hodnoty. Nezajímáte se o svůj sociální status či proslulost.

Samozřejmě existuje mnoho dalších charakteristik, které jsou typické pro osoby narozené vícekrát na Zemi. Tyto jsou ovšem převládající a mnozí se v nich poznají.

Prevziate z: http://divine-love.quicksnake.cz

21 thoughts on “Jak poznat, že nejste na Zemi poprvé?

    • Evka, jednoducho budte sama sebou… Zite svoju pravdu, vyjadrujte seba, v kazdej situacii. A verte tomu, co citite. Postupne vsetky pochybnosti opadnu… a naucite sa verit tomu, co vnimate a jednat podla toho…
      Prajem krasny dnik ♥

    • Hanka, tym, ze prijmete samu seba, so vsetkym, co ku vam patri, zacnete zit podla seba – zacnete byt sama sebou, tym, kym naozaj ste… A prirodzene budete pritahovat podobne rezonujucich a zmyslajucich ludi, ktori vam ukazu, ze nie ste sama, ze ste uzasna presne taka, aka ste. Pretoze uz ste.. A vzdy ste boli ♥ Vitajte, krasna bytost!
      Prajem nadherny tyzden :)

  1. Někdy se mi stává že vidím a citím mojí duši Je malá buď je smutná a schoulená a nebo vzpřímeně stojí a usmívá se.Zní to bláznivě ale zkuste svojí duši při meditaci pozorovat.

  2. videla jsem dost svych minulych zivotu,nektere vyli doslova desive,jini pekne,z jednoho takoveho vyletu,jsem se malem zblaznila,ale dobry dostala jsem se z toho.citim svoji dusi,a presne jak nekdo napsal…je takova jak se citi,nemusim ani meditovat,odpoved dostanu hned ,kdyz se na ni zamerim.vnimam duse vsech lidi,i nenarozenym miminek,je uzasne co vzkazuji svym matkach,vim jaci budou,jake skoly vystuduji…a ano,clovek se nekdy citi dost sam,ale je na nas vic a vic…diky bohu

  3. trochu ještě rozvinu – zažívám a vidím i jiné “světy”, v jiné “době”, s jinými “osobami”. dá se říct, že při “snění” s otevřenýma očima. a proč je to v uvozovkách? protože to nejsou ani světy, ani doba, resp. čas a ani osoby. cítím je, vidím, prožívám ss nimi (někdy i místo nich a koukám sám na sebe) jejich příhody atd. někdy je to příjemné, někdy ne. ale vždy, když třeba pár dní se nic neděje, tak to schází. byl jsem i u psychiatra, ale nepochodil jsem, napsal mně nějaká antidepresiva s tím, že tomu, co jsem se mu snažil sdělit, vůbec nerozuměl, nepochopil to. dříve jsem se snažil kontaktovat různé osoby na internetu a face, ale vždy s pravidelností sobě vlastní jsem narážel jen na podvodníky, kteří se vydávali za různé mýtické osoby, vlastně jejich podoby…..takže jsem v tom sám, i když mám výhodu, mohu se se zážitky někdy podělit se svou ženou. nevím, jestli mně věří, ale alespoň toleruje……přeji vám všem hezké, klidné a pohodové dny. ještě něco na závěr na doplnění – poznal jsem, že většina osob, které mají zkušenosti s tím, co je popsáno výše pod těmi čtyřmi body, má minimálně jednu autoimunitní poruchu, někdy i několik různých, ajko kdyby ta jejich DNA byla trochu jiná, než ostatních, s jinými zkušenostmi, s jinými prožitými nemocemi za ta různá období existence. je možné, že dokonce je to spojeno i s “nejlepší krevní skupinou – mohou dát všem, ale přijmout jen tu jednu jedinou…..mějte se krásně….

    • Take mam pocit, ze clanek je psany o me. Jak pisete, jako mala jsem mela zmeny v bunecne imunite, tak na tom neco bude

    • Já vám naprosto rozumím každé vaše slovo prožívám také, k psychiatrovi se mnou máti chtěla jit už v deseti letech ale po pár zážitcích se mnou kdy jsem ji od mrtvých sdělila věci které jsem nemohla vědět od té doby doslova hltá každé moje slovo, a s těmi autoimunitními chorobami jsem se musela smát máte naprostou pravdu je mi 30 a revmu mám už od 20 a stále se přidávají, ve spánku prožívám jiné světy jsou tak realné že nevím jestli tento život je život nebo to druhé je život akorát tohle má pravidelné pokračování tak asi tady to bude ono, někdy v práci se zastavím v mysli a pozoruji a chce se mi smát když si uvědomím jaká to tu je hra, zvykla jsem si že mi nikdo nerozumí občas na ně spustím své zážitky koukají ale je vidět že si myslí svoje nebo spíš vím co si lidé myslí ale mě to nevadí, respektuju to, je mi jedno co si kdo o mě myslí na tom nezáleží jich to teprve čeká, jo a mám velký problém naučit se cokoliv dobře manuálně nejsem vubec zručná jsem uplná gramla, taky jazyky mi dělají strašný problém ani česky neumím, ale výřečnost, vudcovské dovednosti, schopnost vysvětlit někomu něco polopaticky to umím s takovým důrazem že to nikdo nikdy nezapomene :-))) no prostě jsem divná, strašně divná ale je to prča, všude mám problémy na všech frontách ale mám štěstí že mi nejblížší mě neskonale milují i přes to jaká jsem, to asi vesmír ví že bez lásky bych tu nevydržela, přeji vám hodně štěstí, vnímavosti a lásky ze všech stran a hlavně sebevědomí naučila jsem se brát skoro všechno s humorem prostě nebrat ten život tak vážně je to hra jakou si ji naprogramujete taková bude to je všechno jo a někde mají lepší grafiku :-) byla snad už i v pekle i v nebi spíš nemám tak moc obrazové zážitky jako pocity emoce, fyzické stavy bolesti, pachu, chuti, vůně, lásky, strachu atd… a vědomosti těch je hodně už moc krát mi byl ukázán princip života a mockrát jsem ho i pochopila ale vždy vše zapomněla jen útržky mi zustavájí a pocity s těch žiju i několik dní bohužel fakta si nepamatuju to mě na to nejvíc mrzí jinak bych byla tady na tom světě asi ta nejchytřejší tak nic no třeba v příštím životě si toho budu víc pamatovat :-)))

    • Povidaní na dlouho.
      Živé sny,intuice a věděni kdo volá.Poznání dříve než přijde řešení.
      Měla jsem možnost být s mužem,který by mě zničil.Milostný trojuhelnik.Alkohol.
      Naučil mě ale odpočinku a toleranci.
      A strašná bolest v srdci a nechápavost proč nezmizi láska k němu mě dovedla k procítění lásky bez hranic.smirila jsem se že ho budu milovat cely zivot(zname se od 17).a najednou jsem pochopila sílu lásky.stres křik výtky nic nevyřeší.možnost obalit se laskou a vyzařovat ji ,pomůže najit řešeni.
      Začalo se mi ale stávat,že jsem měla bolesti.srdce,svaly,nerv v tvári,ledviny.
      Krevni testy v pořádku.A tak jsem zkusila bolest prožít jinak.ne pocitem že je opouzdřena u toho organu,ale že mě prostoupí.A ona ZMIZELA.
      Někdy mě tento stav děsí.ale v jádru jsem velmi spokojená.Netrápim se.jdu lehce po cestě života a využívám energie k ochranným obalům své rodiny a vysilani lasky dál.:-)))

    • Syn má pokleslé oční víčko, sníženou imunitu, já jsem alergik, momentálně trpím silnými srdečními arytmiemi, ale nikdo na nic nemůže přijít, to, že jsem jiná, vím od dětství, taky jsem jako dítě věděla, že existuje tajemství, a že ho nesmím odhalit, jinak zemřu. Celé roky jsem se tomu bránila, ale jednou jsem se znovu narodila. AB jsem já. Jen mě to srdce někdy tak bolí, že si myslím, že doopravdy fyzicky umírám…….

  4. tak konečně sem dnes pochopila podstatu samu sebe a doufám že samu sebe budu nadále chápat už v minulosti sem nechápala co to že se dokážu vcítit do člověka který strádá atd….a že zamnou každý tíhne a že ví že u mě najde lásku a pochopení,soucit a pomoc ale dnešní lidé pak vás zklamou ale stejně vy víte že zase přijdou z prosíkem ale už kdo mě zklame tomu já zavírám navždy vrátka…..komu není rady tomu není pomoci a nejsem žádná světice a nikoho nemůžu pořád vytahávat z jeho problémů….můj strejda mi povídal:”Komu jednou pomůžeš tolikrát se ti ve zlém vrátí.”ale když se nad tím zamyslíte tak je to pravda..

  5. Ale ono to není k chlubení, když jsme tady už bůhví po kolikáté. Některá duše potřebuje k vyzrání stovky životů, jiná jich potřebuje tisíc. Každý člověk má těch několik šancí, i ten, který začíná a je tu poprvé – tak toho čeká dozajista ještě dlouhá cesta, aby ve prožil a pochopil.
    A tak tu sedí výrok: “Čo bolo – to bolo. Terazky som majorom” :-)

  6. Je este jedna alternativa podla ktorej dokonca poznat,ze ci je clovek prvy krat na duchovnej ceste v reinkarnacnom slede,alebo je uz na tejto ceste dlhsiu dobu.
    1/ Dokaze rozoznat instinktívne pravé nauky od tych falosnych.
    2/ nelipne na svete,co sa ohlasuje u neho na povrchu sklonmi k sebevražde.

  7. Ján Pivoluska….nevím ale to je asi blbost….já mám problém že vidím do minulosti a moje sestra vidí budoucnost…..pro mě je to strašně nepříjemné…poprvé jsem byla v 2 světové válce….a moje sestra vidí nehody letadel a obě užíváme antidepresiva protože to není dar ale jsou to muka….nikomu to nepřeju….

  8. Navíc není problém se ocitnout v 16 tém století…….stane se to tak že najednou jsem úplně někde jinde a zírám s vytřeštěnýma očima a popisuju to co vidím….je těžké to tady popisovat….ale jedno vím jistě…není to normální a mě to děsí…kdybych to někomu řekla tak mě zavřou do blázince…takže příštím mým životům zdar a doufám že už tohle nebude…mějte se

  9. Ahoj vyspělé bytůstky, bytůstky, co víte, bytůstky, co se ještě hledáte.. Žasnu nad všemi příspěvky, které zde čtu a chtěla bych se všemi diskutovat a vše probrat, protože se někdy citím tak, že mi nikdo nerozumí a byla bych ráda, kdyby bylo možné si s Vámi všemi popovídat, prosím vytvořte si facebook, nebo pokud ho máte jen se připojte do skupinky s názvem “Jsme jiní, protože víme”. Dám ta jako hlavní fotografii noční nebe s hvězdami a stromy, píšu to jen proto, kdyby jste nemohli skupinku najít.. :) Skupinku jsem založila novou pro tuto příležitost… Popřípadě se ozvěte na jenys.novotna@seznam.cz :) Ahoj všem :-)

Pridaj komentár

