Rok 2013 s námi jednal jako s ořechy. Jaký bude 2014?

Jak astrologicky tak i energeticky, byl tento rok tak náročný, že se k jeho konci většina lidí doslova plazí z posledních sil. Vzal nám i to, co jsme pokládali za trvalé a neměnné. Poslal nás na dno našich sil a dal nám nahlédnout do skutečně ryzích charakterů našeho okolí i do naší vlastní duše. Choval se k nám jako k ořechům. PROČ?

Z mnoha důvodů, které když se spojí dohromady, je z toho přesně takovýhle odšťavňovač, který roztočí nás a všechno kolem tak, že doslova vyždíme všechno, co je v nás i v lidech kolem nás.

Bylo – li něco náročným testem, pak to byl rok s třináctkou na konci.

Astrologicky se hned mnohokrát stihly vyskytnout aspekty, které se hned tak nevidí v takové koncentraci.
To se projevilo, jak u jednotlivců, tak i u celých společností a států. Jak na poli osobním, tak i politickém a rověž klimatickém. Je to propojené.

Po stránce energetické to byl rok s třináctkou na konci a na to je také dobře myslet. Třináctka je v Tarotu kartou SMRT.

12293ZGF.jpg

Ta vlastně znamená všechno, co se děje náhle, neočekávaně, zvraty a náhlé konce i začátky zcela něčeho jiného.

„Spíš by se smrti nadál, než…“ to je symbolikou téhle karty.

A bylo i tohoto roku.

Nemůžeme se proto divit , že koktejl astrologických pohybů a postavení v kombinaci s energií smrti má za následek tohle. Zdánlivě to vypadá, že tento rok nám přál obecně jenom to špatné, ale jak už je mým zvykem, přestože mě také neušetřil a to hned mnohokrát, našla jsem na tom všem hodně pozitiv.

Jako ořechy.

Tohle přirovnání mě právě napadlo v souvislosti s vedlejšími účinky končícího roku, který nám udělil hodně ran. Je to jednoduché. Totiž, koš ořechů vypadá jako koš ořechů a můžete se na něj dívat jak chcete, a pořád to bude JEN koš ořechů. Pokud ale budete chtít to podstatné, proč vůbec ony ořechy máte, budete se muset dostat dovnitř.

Do každého jednoho ořechu, protože jinak nemůžete vědět, který je k jídlu, kde je dobré jádro a kde není. A co pak musíte nutně udělat, abyste dostali to ryzí, to, co má na ořechu vlastně jediné cenu?

MLÁTIT DO NICH!!

Ano, bez toho, aby se do ořechu praštilo kamenem, se člověk v životě neostane k jádru. Nezjistí, zdali je dobré, nebo ne. A přesně to zřejmě od nás chtěl tento rok, aby nás vůbec pustil do toho dalšího. Už se to nebude opakovat.

UŽ NIKDY NEBUDEME TAKOVÍ, JACÍ JSME PŘED TÍM BYLI.

Budeme lepší.

Možná do roku 2014 vstupujeme otlučení a prakticky jaksi nazí, protože jsme přišli o skořápky, ale vstupujeme do něj naprosto ryzí. Takoví, jací jsme. A i okolí. Necháme za sebou hromady nepotřebných věcí, se kterými jsme doposud chodili tak trochu zahalení do jejich tvrdé ochrany. Jsme zranitelní, jsme bolaví, jsme odhalení, ale prošli jsme si revizí našich charakterů a skutečných skrytých vlastností.

Jakoby Universum nechtělo pokračovat s košem neotestovaných plodů. Jakoby si přálo, aby bylo všechno vidět.

12290ODN.jpg

A to se stalo.

Vzpomeňte na to, co jsem si psali v souvislosti s 21.12.2012… dojde vám, co to znamenalo. TADY

Nebuďme z toho smutní. Zřejmě nastal čas zbavit se všeho, co nepotřebujeme. Vidět, co bylo skryto a pracovat do budoucna jen s tím, co je podstatné. A že to bolelo? Ano a hodně. Ale jen jádro je jedlé.


ROK 2014 PŘEDPOVĚĎ

Už dopředu ohlašuji, že to, co se dělo se nebude opakovat. Má to hodně důvodů, ale ten podstatný je v nás samotných.

12292MmR.jpg

Už víme, o čem kdo jsme.

Známe své možnosti a hranice, protože jsme si sáhli na dno. A to nejen ve špatném. Ono rozbíjení ořechů v nás objevilo, respektive dovolilo nám objevit sebe sama tak, jak jsme doopravdy. To stejné jsme zjistili o druhých. Nebudeme opakovat stejné chyby.

Známe cenu vlastní, známe cenu ostatních, známe hodnoty, které nám unikaly, a které jsme tento rok museli docenit.
Jsme o mnoho moudřejší, upřímnější a ryzejší.

Vnímáme svět skrze negativa, kterými jsme si prošli. Skrze vlastní utrpení, skrze utrpení druhých, skrze poznání, že napovrch mohou věci a lidé vypadat zcela jinak, než uvnitř. I my sami. A to bez onoho mlácení kamenem jaksi nešlo.

Hned zkraje roku se srovnají vztahy. Většina těch, které přežily rok s třináctkou, by se neměly rozpadnout. To proto, že nejsou skořápkami, které měly odpadnout.

Na jaře se srovná politická situace. Také na politické scéně se mlátilo do ořechů a ne málo. Poznali jsme, kdo je kdo, a do jisté míry se svléklo, co se dalo. (ještě se ale bude svlékat)

Po pracovní rovině bychom měli být mnohem úspěšnější. Bude totiž mnohem složitější, cokoli skrýt. Tedy budeme jasně vidět, co je dobře a co ne. I u sebe! I na nás to bude vidět.

Finančně bychom měli zaznamenat vzestup. Už jen proto, že minulý rok nás naučil nepodvádět. (opadaly skořápky a ejhle), také nás naučil rovnat si hodnoty. Naučil nás skromnosti a obejít se málem. Dobře se bude přidávat do přebrané bedýnky.

Budeme obezřetnější a budeme více intuitivní, než neuvážliví. Víme, co je nutné a co počká. Lépe poznáme klam a sami se ho nebudeme tolik dopouštět. Minulý rok nám totiž ukázal, co je to zpětná vazba.

Mezinárodně dojde k mnoha změnám. Ty jsou následkem roku minulého a onoho opláchnutí. Ne, že by na světě zavládl mír, ale oddělí se dobré od špatného. Hlavně v únoru.

Klimaticky – Tady musíme myslet na Slunce a jeho vrcholící cyklus, který se projeví hned někdy kolem ledna až března. Patrně se bude dít hodně extrémů, kterým se sice nevyhneme ani tady…

Povodně přijdou zřejmě v roce 2014 více než čtyřikrát, ale ještě na tom budeme líp, než například severní část světa a také Jižní Amerika a Kalifornie. Bude velké zemětřesení v zemi, kde převládá bílá barva. Neumím specifikovat, jestli oděvů nebo okolí. Kdo žije ve Spojených státech, bude asi rád, že nežije blízko moře. Bude hodně vody po  celé planetě, která na sebe vezme hodně podob. Bude velmi problematické léto, co do klimatu. Tomu se nevyhne ani naše republika. A když už jsme u naší republiky, zřejmě budeme mít prezidentské volby.

I přes náročné klima, bude následující rok v porovnání s tímto, šťastnější, pravdivější, pozitivnější a hlavně bude zaměřen na člověka a na pravdu.

Čtrnáctka je v Tarotu kartou UMĚNÍ.

12294M2U.jpg

Symbolikou této karty je předně dohoda.

Pokus o kompromis. Snaha o uspokojení více stran za cenu sloučení zdánlivě neslučitelného. Osoba na kartě se snaží smíchat oheň a vodu a vytvořit potravu pro dva velmi silné zástupce naprosto rozdílných světů. Krále vzduchu a krále země.

Dohoda za účelem usmíření. Vytvoření podmínek, přjatelných pro všechny. Všechno je otázkou slučitelnosti, když je dobrý úmysl. Budeme pracovat s tím, co je ryzí. Protože o to, co nebylo ryzí, jsme s třináctkou právě přišli.

Přeji vám co neupřímněji, jen samé štěstí, hodně zdraví, moudrosti a užívejte si všechno, co vám zbylo. To je totiž to, co má smysl a co mělo přežít, protože je to správné a je to vaše. A mělo to tak být.

S úctou
Michaela Kudláčková

Zdroj: http://www.popelky.cz/spolecnost/rok-2013-s-nami-jednal-jako-s-orechy-jaky-bude-2014.html

35 thoughts on “Rok 2013 s námi jednal jako s ořechy. Jaký bude 2014?

  1. Zcela souhlasím s tímto článkem a děkuji za něj, protože i já si sáhla na samotné dno, ať už v oblasti svého vztahu, práce. Rok 2013 byl opravdovou zkouškou, pro nás všechny – co jsem vnímala, i v okolí se lidé prali se změnami, přicházeli o své blízké..
    Všem přeji hodně štěstí do Nového roku! Romča :)

  2. I já se přidávám. Rok 2013 byl opravdu rok nabitý emocemi a odhalováním. Sama jsem to poznala hlavně ve vztahu, naučila se vnímat daleko důležitější věci uvnitř sebe sama i svých nejbližších. Minulý rok mě přinutil se zamyslet i nad svými potřebami, které mě dostaly do mnohdy svízelných finančních situací. I tak jsem vždy věřila, že už musí být jen lépe. A věřím tomu pořád.
    Hodně štěstí a nových nadějí v Novém roce
    přeje
    Katka.

  3. Děkuji za tento článek.Já jsem taky přišla o dva velmi blízké lidi,během dvou týdnů.Hned k tomu se přidaly pracovní ptoblémy.Takže rok jak vystřižený s černé kroniky.

  4. už se těším na nový rok, protože mi fakt docházejí síly(i přestože vím, že když to člověk říká, má jich ještě spoustu:-))

  5. Krásný a pravdivý článek. I já si sáhla na dno a tento rok byl náročný jak pracovně tak vztahově. A já už se opravdu těším na jeho konec a pevně doufám že ten rok 2014 bude lepší pro nás všechny. Všem přeji jen to nej nej nej moře zdraví, štěstí a lásky :)

  6. Moc hezký a nadějný příspěvek,těší i mě,že se blýská na lepší časy,cítím to…..Přeji všem krásný a úspěšný Nový rok 2014!!!

  7. S tímto článkem se nedá nesouhlasit. Musím říct, že všechno sedí. I já si sáhla na samé dno, rok 2013 byl opravdu, ale opravdu náročný, a doslova mě vyždímal ve všech směrech. Prošla jsem si peklem, ale zjistila jsem, jak silná dokážu být. Jsem ráda, že tenhle rok už končí a doufám, že už nejen mně, ale nám všem nastanou lepší časy. Proto přeji, a to z celého srdce, aby ten nadcházející rok 2014 byl opravdu šťastný, plný lásky a souznění a lidské dobroty.

  8. Přesně tak. Tento rok byl pro mě velkou zkouškou a poznáním. Poznáním opravdových přátel od rádo by přátel..Zkouškami v lásce, v životních situacích, financích. Bylo mnoho překážek, bláta, zklamání. Mám jasno, a opět chuť s naději, tentokrát to nezbabrat.a věřím, že už bude jen fajn. Takový těžký rok 2013 jsem nikdy nepoznala. Tento konec roku upřímně oslavím a s radostí se rozloučím..

  9. pro mě byla vždy třináctka štasné číslo do doby než začal tenhle rok hned v lednu měl syn pracovní úraz přítel přišel o praci když jí konečně našel praskl mu vřed já jsem do toho onemocněla záhadnou nemocí když jsme myslely že je vše za náma maminka my onemocněla rakovinou měla jsem se vždy za slabocha ale snad jsem vše zvládla a přeji si a všem dobrým lidem aby opravdu následující rok lepší

  10. souhlasím s p.janou i já poznala kdo je přítel a kdo ne hlavně když mi maminka onemocněla rakovinou a celá má rodina tenhle rok měla zdravotní problémy a tím i pak souvisí problémy s penězi vždy jsem si říkala že nemůže být hůř ale tenhle rok mi dal zabrat

  11. Plně se ztotožňuji i já s tímto článkem. Rok, který právě končí byl hodně náročným a plným zkoušek pro nás všechny. Věřím, že ten nadcházející se ponese jen v pozitivním duchu, i když vše záleží jen na nás samotných….

  12. pravda pravdúca…všetky orgány dali o sebe vedieť a k tomu horor v práci……..dúfam,že práve prebiehajúcou chrípkou sa to končí

  13. Ano, je to tak všichni to cítíme, na každém tento rok zanechal nějaké stopy. Nejsem vyjímkou. V jednu chvíli jsem byla nejšťastnější jako nikdy, ale po velmi krátke době se to zhroutilo a byla to jak řetězová reakce. Nejdřív jsem poznala lásku svého života, ale něco se stalo a nevyšlo to, nic nám nepřálo. Pak jsem záhadně onemocněla, onemocněla i babička a přišli jsme i o našeho psího kamaráda a další dva také onemocněli z ničeho nic. Všechno se zase pomalu vrací do normálu a věřím , že v tomto roce 2014 budem šťastní.a zdraví.Věřím tomu z celého srdce.

    • Milá Míšo. Je důležité věřit s celého srdce,jak píšeš a věřím že to tak i cítíš.Věř v lásku v pravdu, měj se ráda taková jaká jseš, nehledej na sobě chyby,miluj a budeš milována.Také máme bolesti a stráty,již několik let,díky lásce kterou si dáváme na jevo,já děti a moje žena to zvládáme.Vše špatné je prospěšné,pokud se s toho poučíme.Život je hra,a tak jsme začli hrád poctivě , nesoudíme sebe ani druhé a přijímáme se takový jací jsme.Máme nové přátele ,kteří nás maj rádi a moc nám pomáhají,a oni vědí že je máte také moc rádi.Přeju tobě a všem bytostem na této planetě,lásku,pravdu,pokoru,v dobrém i ve zlém.Naši přátele jsou,na tomto odkazu , http://WWW.lecivýdomek.cz pokud tě to osloví budeme rády,pokud né tak to nevadí,pomúže to třeba někomu kolem tebe.Nenutím jen se dělím o ty krásné sladké jahůdky,které tam najde každý koho to zaujme. LÁSKU A POHODU NA DUŠI. Roman a Alena Šejblovi, Loděnice.

  14. Dobrý den, díky za ten článek… je hluboce pravdivý až mě rozplakal… díký moc a hodně štěstí a zdraví v tom novém:-) L.

  15. výborné počítanie a tiež musím súhlasiť, a som veľmi vďačná za všetky lekcie, pretože ma posunuli o hodný kus ďalej :)

  16. Môžem len potvrdiť strašnú, až nechutnú tvrdosť roku 2013. Stalo sa mi v tomto roku toľko zlého, čo by ma nenapadlo ani v najhoršom sne. Ja len dúfam, že ten pomyselný kalich horkosti som si v tomto roku už vypila a rok 2014 začnem ako nový, no hlavne veselý človek.

  17. Zvlastne…vzdy sa mi zdalo,ze to vsetko zle a kartu SM RT drzim v rukach iba ja a som neschopny hrac. Verim, ze od zajtra sa to zmeni.

  18. tento rok bol aj pre mňa ťažký, aj keď scénar vlastného života si píšeme sami a niekedy stačí zmeniť uhol pohľadu a veci sa budú javiť v inom svetle…niekedy si myslíme, že je niečo zlé, neriešiteľné, ale až po čase sa ukáže, že to malo zmysel a dokonca aj zo “zlého” si dokážeme zobrať niečo dobré, čo nás posunie dopredu, aby sme neprestávali rásť a dozrievať.

  19. Vystizne…
    Musim se pridat ke konstatovani, ze clanek, je podle me naprosto vystizny – alespon v tom, jak jsem si prozil letosni rok ja. Hezky popsany “ORECH”. Kdyz ponecham stranou politiku a situaci kolem nas, naprosto se ztotoznuji s prozitky v roce 2013 – s mlaceni do orechu, s ocistou jeho jadra, potazmo i vycerpanosti jak v osobnim, tak pracovnim zivote, doteku pomyslneho dna svych dusevnich i fyzickych sil. Posunulo me to vsak charakterove dale, dalo me to pro svuj dalsi vyvoj mnoho, jen me uprimne velice mrzi, ze toto poznani zanechalo i sve negativni dopady…
    I ja pevne verim, ze bude lepe, ze prave ten nasledujici rok 2014 nam to vse plne vynahradi.
    Preji vsem, at se vam splni to, po cem skutecne touzite, co ma pro vas svou skutecnou zivotni vahu :-)

  20. Ja osobne si myslím že všetko čo sa deje okolo nás je len a len v nás samých,je pravda sú okolnosti ktoré človek nemôže ovplivniť,ale ked sa zlepšime my ľudia tak sa značne zlepší aj život okolo nás….nehladajme preto mamonu ale pokoj v dušiach nás všetkých…výstižne napísala Lili…

  21. Rok 2013 byl nejhorším rokem mého života, až na narození mé dcerušky. Ale vzal mi tatínka, poznala jsem kdo všechno se otočil zády. Do toho nemoc mamky a já se opravdu plazím a odpočítávám hodiny, abych začala znova a lépe.

  22. S tímto článkem taktéž souhlasím. Nejen, že jsem si sáhla na dno jak se vztahy, tak s otázkou své budoucnosti, ale také u mě zůstalo to, co by zřejmě zůstat mělo i nadále. Děkuji

  23. I mně nezbývá než souhlasit, a to doslova s každým slovem. Prošla jsem si v závěru roku peklem a nesmírným smutkem. Ve velmi komplikovaném osobním vztahu s mužem, kterého jsem milovala, ale on mne ne, pak v rodině i v práci. Na sklonku roku jsem měla pocit, že už dál nemohu a kladla jsem si otázku, proč tu vlastně ještě jsem. Do dalšího roku vzhlížím s nesmírným přáním, aby byl skutečně lepší než minulý, protože další sahání na dno bych už asi nezvládla.

  24. Já jsem se tento rok dostala až k samému jádru uzlu, které si moje duše uvázala hned na začátku existence tady na Zemi. Neměla jsem žít. Několikrát, nebo spíš mnohokrát jsem prožívala pocity “konce”. Života tady. Tak jako v děloze, tak i tady- jsem přežila. Posílena. Natěšená, co přinese ten další čas :)

  25. Ano asi to byla pravda i já přišel v osobním životě o ocobu ,kterou jsem miloval a i o práci a opravdu se to pomalu ale jistě rovná v Novém tak se budu těšit :-))

  26. Já považuji rok 2013 za jeden z těch šťastnějších, nepřišla jsem o nikoho blízkého, neměla jsem hluboko do kapsy a především celá má rodina byla zdravá a dokonce jsem pocítila víc lásky a pozitivních změn ve všech ohledech. Jen konec roku nějak nedopadl, ale všechno se vyřešilo a teď se cítím mnohem silnější. Vždy si říkám, že všechno zlé je pro něco dobré a je nutné myslet pozitivně.. Vám všem upřímně přeji spoustu sil, zdraví, lásku a jen to dobré!

  27. Diky za tento clanek, ze ktereho me az zamrazilo… jeden z nejmilovanejsich mi umrel mlady… rok 2013 je peklem… at zije rok 2014! Jen jedna veta – ze to, co nam zbylo, ma smysl… – bohuzel pro mne stale ma smysl i to, co odeslo… Predcasna smrt zadny smysl nema… Hodne stesti vsem.

  28. Naozaj veľmi ďakujem za tento článok. V mojom živote sa v roku 2013 pokazilo všetko, čo sa dalo a môžem úprimne vyhlásiť, že to bol zatiaľ najhorší rok v mojom živote. Dúfam, že sa už takýto rok nebude opakovať.

Pridaj komentár

